Operationen

Nu är jag lite piggare och orkar skriva här igen :)

Tänkte berätta lite om hur operationen gick till o så.. missar jag nåt så får ni hemskt gärna fråga!

Jag och Fredrik åkte till Kalmar i Torsdags och jag blev inskriven. Där fick vi träffa kirurgen, sjukgymnasten, dietist och sköterskor som infomerade och svarade på våra frågor. Efter det gick vi ut en sväng och jag kom tillbaka på kvällen och fick genomgå en ordentlig dusch med antibaktriell tvål och efter det somnade jag ganska så snabbt :P

Klockasn 08.00 dagen därpå va det dax! Fatta att jag var nervös! Och att jag svor på mig själv eftersom jag låtit det gått så pass långt så jag inte längre kunde hantera der sj. Men iaf så kom sköterskan efter att jag hade duschat en gång till och vi gick ner till operation. Där fick jag lägga mig på bordet och de satte dit en massa saker på mig och sen fick jag sömnmedel sen minns ja inte mer förrän jag vaknade upp och ville upp o gå direkt.

Nu efteråt har jag lite ont i mina sår och kan inte röra mig fullt ut. Men det är ju sånt som går över :)

Här kommer en liten bild på hur min "fina" mage ser ut just nu....








PUSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0