Nervöst....

Nu är vi tillbaka från några underbara dagar på Gotland :)

Vi kom fram i Fredags och då va det bara att gå o lägga sig eftersom vi kom fram så sent. På lördagen gick vi en sväng på stan och på kvällen va det en överraskningsfest för Fredrik :) Va glad han blev mitt hjärta :) och resten av dagarna åkte vi runt och kollade och hade ede mys :) En dag va vi tex i Lummelundagrottorna.

Under hela vistelsen har jag gått på mina förbannade måltidsersättningar.. jag HATAR dem!!! det va inte måttligt svårt att sitta o dricka sån smörja när man va i närheten av andra som åt mat.. Men min fina fina svärmor satt och drack med mig några gånger och det betydde så mycket för mig <3
Men nu är det över iaf. Eftersom jag de senaste dagarna inte fått i mig något alls så fick jag lov av min dietist att äta riktig soppa idag! Det va gudomligt gott vill jag lova! :D

Så imon blir det inskrivning på sjukhuset och på fredag gäller det.. Jag måste erkänna att jag är lite nervös nu.. Man börjar förstå att det är en stor operation som ska göras och att det verkligen påverkar mitt liv nåt så enormt.. men det är det värt! Nu ska jag äntligen börja leva ett sunt liv :D
Förresten har jag gått ner 8 kg av måltidersättningarna! :D Jobbigt men det funkar verkligen..

Lägger upp några bilder från Gotland så skriver jag igen när jag kommit hem från operationen :)

Pusssssssss





Här är jag och min älskade framför ett litet vattenfall som rann ut i havet som låg precis bredvid :)




Älsklingskatten <3


Hittade en liten kisse som va såååå söt!! ville ha! :)


Jag och min fina en solig dag i Almedalen <3


Våra fina nya kärleksringar :) ( Och NEJ vi har INTE förlovat oss ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0