för snäll våg??

Idag är det Fredag och det har gått exakt en vecka sen jag gjorde min operation.. Ställde mig på vågen idag och såg att jag har gått ner 5 kg sen jag kom hem för en vecka sen. :) Men de kan väl inte stämma? Man kan väl inte gå ner 5 kg på en vecka? Tror att min våg är lite för snäll mot mig ;)

Ikväll kommer min fina svärmor hit! :D Hon är så jävla underbar! Man har ju hört en massa historier på hur det inte fungerar med svärmor och att man alltid är osams typ.. men vi har verkligen aldrig haft några som helst bekymmer! Är så glad att jag har en svärmor som jag älskar att umgås med! :)
Så i helgen blir de mys med henne och papa.. de ska få träffas för första gången :)

På måndag ska jag träffa en ny psykolog eftersom min gamla slutade. De tycker att man verkligen ska gå till en efter en sån här operation och det kan väl kanske va nyttigt iofs..

Nu ska jag äta min frukost som består av 2 dl laktosfri fil och lite osötad hallonsylt.

Pussssssss

Min söta svärmor! <3


Kommentarer
Postat av: Hammi

Jag är sååå lycklig med dig <3

2010-09-17 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0