Det va bättre förr...

Fredrik och jag skulle gå på circus ikväll tänkte vi eftersom det är så mysigt :) När vi kom fram och skulle betala kostade biljetterna 350 kr st?! Va har hänt lixom? när jag va liten kostade de runt 100 kr så vi kunde gå på circus jämt :)
Tycker de är så sjukt att de kostar så mycket.. vilken "vanlig" familj på 5 personer kan gå på circus som familjemys?

Aja vi struntade i det iaf.. Men imon har vi nåt väldig mysigt framför oss :D Ska bli underbart att göra det. :)

Kanske berättar va vi gjort här imon... men bara kanske... ;)

PUSSSSSSSS




Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-15 @ 15:19:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

NICE BLOGG DU HAR ! =) allt bra med dig?



En modeblogg! Tips till både tjejer o killar, följ gärna och kommentera skulle vara sjukt snällt o uppskattat!

www.stylebyz.blogg.se

2010-09-15 @ 16:55:40
Postat av: Behnaz

Jag vet det är ju sjukt dyrt med Cirkus!! Ska bli jättekul att följa din blogg igen=) jag är behnazFozol! Boos

2010-09-15 @ 19:24:32
URL: http://behnaz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0