Mysig helg! :)

Shit denna helgen gick verkligen snabbt! Vi åkte till gbg i fredags och gjorde oss snabbt i ordning och åkte sedan till den persiska konserten :) Det va verkligen skitkul där! Hihih Först va det en dj som hette mohammad skorpion! Hahahahah vilket namn! men han va helt okej :P Sen kom två ganska så kända artister och fick igång alla ännu mer :) Jag orkade inte dansa så mycket men det va skitkul att titta på alla andra som dansade som galningar! Jag satt även och tänkte på hur alla va klädda där. Det fanns inte en enda kille som inte hade kostym på sig och alla tjejer hade värsta klännignarna och sminkade så in i! Lite mysigt ändå måste ja säga fast man kände sig ju inte direkt fixad själv :P

Konserten höll på till typ 3 på natten och jag va halvt död när vi kom hem men det va det värt! Önskar bara att Fredrik hade vatt med och sett allt :) Tror han hade tyckt att de va jättekul :)

Lägger en länk här på min absoluta favoritlåt som spelades under kvällen. Texten är sååå fin! Lite svårt för många att förstå men den börjar såhär: Vem ska torka dina tårar kvällar då du är lessen, vem stryker sin hand över ditt hår när du inte har mig längre..

Ja ni kan ju fatta vilken känslosam låt det är!


http://www.youtube.com/watch?v=S7WOQogtv34


PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0