Underbar dag idag!

Jag får börja med att be min våg om ursäkt eftersom jag gått runt och kallat den för för lögnare!

Idag va jag hos dietisten och fick se där att min våg stämmde.. jag har gått ner 15 kg :) Underbar känsla! :D Nu är det bara att fortsätta kämpa såhär så kommer de bli toppen tror jag! :D

Igår åkte jag över till Öland och hälsade på Nina-My. Vi hade verkligen jättemysigt och låg och pratade långt in på natten.. hihihi kändes precis som när man va liten och sov över hos sin kompis och sen inte kunde sluta prata när de va dax att sova :P Man säger typ god natt 100 gånger innan man till slut somnar. Sen i morse följde hon med mig till dietisten och därefter gjorde vi stan där vi tittade på skor skor och ännu mer skor! Jag hittade en kofta som jag såååååå gärna ville ha men ekonomin höll inte för den denna månaden .. FÖRBANNAT!

Helt underbar dag idag men nu är jag sjukt trött! Skulle lägga mig och blunda på sängen i en halvtimme tänkte jag.. ni tror inte att jag hade typ 3 larm inställda under den tiden men påminnelser om vad ja skulle göra. Jag va INTE lycklig!

Men nu blir det tv en stund och lite kvällsmat, sen måste jag packa eftersom vi åker till gbg imon och ska på konsert! :) Men sen ska jag dyka ner i min underbara säng och sova ordentligt.. GÖTT! Men den är väldigt tom utan fredrik där iof..   :(

Nä nu ska jag titta på tjockisarna i biggest loser och inspireras lite! Natti!



P.s JAG VILL FLYTTA TILL KALMAR!!!!


Jag och Nina-My i Frankrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0