Tillbaka igen :P

Oj jag såg att det va ett bra tag sen jag skrev här :P Men nu ska jag fan ta och skärpa mig :)

Så då ska vi se vad som har hänt de senaste veckorna då jag inte har skrivit... Fredrik har åkt igen.. Hemskt men jag är så otroligt stolt över honom, Han måste vara en av de yngsta styrmännen som finns. Brukar ju vara äldre män som står där uppe och kör :P
Men innan han åkte så hade vi jättemysigt på Pegahs 30 års fest :) Min älskling va superhet bartender ;)

Och även nu i helgen hade vi släktmiddag för min älskade syster oxå supermys! :D Älskar att umgås med min familj så :) Alla har så roligt och det är så avslappnat, helt underbart!

Här är jag och min kärlek på Pegahs kalas :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0