Slappdag

Idag ska jag bara va hemma och inte göra ett skit.. Kanske städa lite då eftersom jag får besök imon :)
)
Annars så ska jag sitta här i min morgonrock på mitt stora arsle och inte göra ett dugg :D På torsdag ska jag åka till Kalmar eftersom jag har tid hos dietisten kl 08.30 (!) vi får väl se hur det går! jag är ju inte världens mest morgonpigga person vill jag lova! :P Och på fredag ska jag och far åka till Gbg igen!! :D :D :D yaaaay ska bli så kul att leka med min fina familj igen :) så ser denna veckans planer ut och visst låter det som en toppenvecka?! :D

Jag vägde mig i morse här hemma och vågen påstod att jag har gått ner 15,6 kg (flytet inräknat) !! Jag kan inte tro på att de stämmer riktigt.. tror verkligen att vågen är för snäll mot mig! :) Fast hellre det än en elak våg! Men dietisten kommer ju med all säkerhet väga mig på torsdag så då får vi se vad den säger.. För den litar jag på! :)

Nu är det dax för lite mellanmål :) Hoppas ni har en bra dag alla! <3


  Jag och världens bästa sara som kommer hit imon :)

Kommentarer
Postat av: Behnaz

You go girl! Bos

2010-10-05 @ 14:06:11
URL: http://behnaz87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hammit<3 Jag hoppas din vecka blir jättemys, jag önskar såå att jag också fick vara hemma.

Glöm aldrig att din Styrman älskar dig över allt annat på jorden. Massor av kärlek till den vackraste på denna jord. /Din Feedik

2010-10-05 @ 17:14:05
Postat av: Elin

Åh va kul att det går bra för dig!! :) O hoppas din vecka blir kanon :) Var längesen vi hördes, får ta ett snack nån dag! Lycka till med allt o ha det underbart :) Kramar på dig

2010-10-05 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0