Myshund!

Igår kom sara och kidde hit med min fina Zekis :) Så ny ska jag vara hundvakt i två veckor :D Det är helt underbart att ha en hund hemma! Jag som annars hatar att gå ut o gå ser fram emot nästa promenad innan den första ens är slut.
Igår gick vi en promenad vid 23 innan vi skulle sova och det va så fantastiskt! Det va kallt och stjärnklart och helt tyst då ingen va ute.. Kände mig så otroligt harmonisk och lugn. allt som hördes va mina fotsteg och Zeke som nosade runt i gräset.

Förstår verkligen varför vissa använder hundar som terapi :) Det är ett underbart djur! Nova är dock inte lika glad i honom som jag är :P Hon går på helspänn hela tiden och bevakar varje steg han tar :P MEn vi får väl hoppas att hon vänjer sig :) JAg vill ju själv ha en puppis inte så långt in i framtiden :)

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0