Fredrik och Thea fyller 1 år! <3

Idag är det exakt ett år sen då jag blev tillsammans med mannen i mitt liv. Han är den mest underbara kille jag någonsin mött och jag kan inte beskriva min glädje över att ha honom i mitt liv.

Jag ÄLSKAR dig min fina och vackra man! Det är du och jag i all oändlighet!! <3




Det gör mig så ont att han inte är här idag men om en vecka för jag träffa honom en snabbis iaf. :)
och trots att han är så långt borta så fick jag en underbar blombukett av mitt hjärta till vår dag. Jag blev så rörd så jag kunde inte annat än att sätta mig och gråta lite. Jag är en lycklig tjej som har hittat äkta kärlek!






Världens finaste blommor av min kärlek!

Kommentarer
Postat av: Hammi

Ett sånt UNDERBART och lyckligt år med dig min älskade Theis. Många många sånna år ska vi ha tillsammans. Du och jag min göseknöl <3

Älskar dig nu och föralltid min blivande Fru.

Din /Feeeeeeeeeedik

2010-10-25 @ 08:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0