- 20 kg

Vägde mig igår när jag vaknade och såg att jag hade ( enligt min för snälla våg) att jag hade gått ner 20 kg.. Det är ju helt sjukt! Hur kan jag har gått ner 20 kg när jag forfarande känner mig precis likadan som innan? Och jag sitter verkligen o studerar bilder o jämför men jag kan då inte se 20 kg skillnad!
 Självklart ser jag viss skillnad och känner skillnad oxå men inte så himla mycket.. :/

Men idag tog jag faktiskt på mig en tröja som för 4 veckor sen va för tajt och den passade :) Så därför måste jag ju lägga in en bild på mig när jag har den på mig ;) :P







Känns grymt skönt att jag kan börja använda mina gamla kläder igen :) Jag va även o klippte mig för några dagar sen och tänkte att ni kanske ville se hur det blev :) Varning för att bilden ser lite fjortis ut! :P






Nu ska jag äta lite och sen slänga mig i soffan o dö lite.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Christina Eriksson

grattis vännen till din viktnedgång jätte fin är du, du är jättesnygg i din fina frisyr också



många kramar

2010-10-25 @ 22:12:37
Postat av: Elin

Vilken pudding!! ser jättefin o pigg ut, och riktigt snygg i håret med :) härligt att se!

2010-10-25 @ 22:20:30
Postat av: Madeleine

Du är sjukt snygg på den nya bilden! Herregud, stackars din karl, måste hålla i dig hårt :P

2010-10-26 @ 07:53:03
URL: http://inamorato.blogg.se/
Postat av: Jenny M

Hej! Jag hamnade i din blogg när jag googlade på gbp kalmar. =) jag ska dit på bedömning om ett par veckor, och hoppas på en op-tid snabbt sen. har ca 60 kilos övervikt. bor själv i ängelholm, så det blir en bit att åka, men det är det värt. i skåne får man nämligen vänta 2 år på en sådan op inom landstinget, vilket inte är nåt alternativ.

har du några tips eller råd att komma med? hur länge stannade du på sjukhuset efter operationen? var bor du?



det är jättestor skillnad på bilden du visar här ovan och på bilden jag hamnade på när jag googlade mig hit. =) fantastiskt! du måste må kanonbra!



Kram Jenny

2010-11-13 @ 09:37:45
URL: http://baravarajenny.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, jisses gumman!!! Vi andra ser stor skillnad ska du veta. Kram

2010-11-13 @ 11:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0