-25 kg

Idag ställde jag mig på vågen och fick tll min stora glädje se att jag har gått ner 25 kg sammanlagt :D Vilken fantastisk känsla! Men det är helt sjukt! Jag ser och känner mig fortfarande mycket större än vad vågen visar.. När ska huvet börja hänga med? Men det är iaf väldigt kul att gamla kläder sitter fint :)


Jag brukar ha små delmål som jag fokuserar på .. och mitt nya delmål är att gå ner 5 kg till nyår.. det kan väl inte vara så svårt va? Jag tror med all sannorlikhet att jag klarar det Så nu ska jag kämpa som fan. :)

Annars blir det en lugn dag idag.. ska en sväng till gymmet och svettas lite och ikväll ska jag ta itu med mitt enorma tvättberg som tycks ta över halva min lägenhet :P

Hoppas ni alla får en fantastisk dag! <3

Förresten.... Många har frågat efter bilder och det kommer.. ska bara hitta nån som kan ta bilder på mig :P är usel på att fota mig själv



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0